Tuesday , April 30 2024

Nechifor susţine că TAROM-ul poate fi o variantă şi pentru curse externe de la Suceava, dar nu este singura opţiune

 “Iau în calcul şi o colaborare cu TAROM-ul pentru curse externe, direct de la Suceava sau cu stop-over de la Bucureşti. Va fi o propunere a noastră, pe care intenţionăm să o facem celor de la TAROM iar dumnealor vor decide, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor

nechifor  c [800x600]


Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat, în privind curselor aeriene regulate care se vor face după deschiderea Aeroportului “Stefan cel Mare”, că în mod sigur TAROM-ul este o opţiune viabilă. “TAROM vrea să redeschidă cursele directe pe relaţia Bucureşti – Suceava şi retur, cu condiţia notificării prealabile cu două luni înainte de redeschiderea aeroportului”, a declarat Cătălin Nechifor.
El a precizat că există şi o posibilă oportunitate pentru efectuarea de curse externe ale TAROM, de pe aeroportul Sucevei. “Iau în calcul şi o colaborare cu TAROM-ul pentru curse externe, direct de la Suceava sau cu stop-over de la Bucureşti. Va fi o propunere a noastră, pe care intenţionăm să o facem celor de la TAROM iar dumnealor vor decide. Lucrurile, la o astfel de companie, sunt simple: te duci unde ai piaţă. Cert este că TAROM vrea să redeschidă cursele interne, rămâne de văzut în privinţa celor externe de la Suceava”, a mai spus Cătălin Nechifor.
El a precizat că nu ştie cu ce avioane de zbor va opera TAROM-ul după ce va fi redeschis aeroportul, dar în perioada când era vechea pistă betonată în lungime de 1.800 de metri, cursele interne ale TAROM spre Bucureşti erau operate cu avioane ATR 42. După ce lucrările la proiectul european de modernizare al aeroportului vor fi finalizate, lungimea pistei va fi de 2.460 de metri, iar lăţimea va creşte de la 30 la 45 de metri iar îmbrăcămintea acesteia nu va mai fi de beton, ci din mixtură asfaltică specială.
Totuşi, şeful administraţiei judeţene a precizat că TAROM nu este singura opţiune pe care o are în vedere, dar nu doreşte să intre prea mult în detalii până ce nu vede gata proiectul. “Continuăm discuţiile cu alte companii de zbor, altele decât TAROM pentru curse externe. Vrem însă mai întâi să vedem cum ne putem închide cu lucrările la termen”, a declarat şeful administraţiei judeţene sucevene.
Potrivit acestuia, un aspect foarte important este şi cel legat de deschiderea apetitului sucevenilor şi chiar locuitorilor din judeţele apropiate pentru zboruri. In opinia lui Cătălin Nechifor, oricât s-ar strădui autorităţile să modernizeze aeroportul şi să aducă diverse companii care să opereze curse externe, este clar că până la urmă contează foarte mult ca şi sucevenii să dorească să circule pe calea aerului, nu doar cu trenul sau cu mijloace auto. El a explicat că şi show-urile aviatice organizate de Consiliul Judeţean în colaborare cu diverşi parteneri au ca scop, printre altele, şi încurajarea sucevenilor pentru această formă de transport, desigur în condiţiile în care vor fi puse la dispoziţie facilităţi moderne: o pistă nouă, o aerogară mai bine structurată şi compartimentată şamd. (Dan PRICOPE)

Vezi si

De miercuri, Thermonet oprește furnizarea căldurii în municipiul Suceava

THERMONET S.R.L., operatorul sistemului de alimentare centralizată cu energie termică din municipiul Suceava,  a anunțat …

12 comments

  1. john e un trombon, acum care john?

    de mariuta se poate vorbi si frumos. nu e altul care sa duca pe picioare atitea sticle de vodka si nici unul cu atit de multi prieteni, care pot sa te ajute si pe tine, la nevoie. nevoia de a lua in cap, de a fi hartuita, de a fi jignita sau intimidata.
    ani de zile am avut prieteni care s-au aprovizionat cu piese si motorina de pe “piata” aeroportului. pe acolo multi au trecut si plecat, doar prietenii au ramas aceiasi.
    calificarea e simpla, dai proba practica: sa tii la bautura, sa poti cara butoaie cu motorina pe intuneric, sa asculti glumele rasuflate lui grosu, ionut, jean, etc..si sa stai degeaba cind e de facut treaba la serviciu.
    mariuta e un bun specialist, ca maistru militar stie aviatie nu gluma. si ia cite o moaca serioasa, de iti vine sa il crezi, dar e in afara subiectului, ca mai multa carte nu are. dar asta e si incurca in viata, asa ca e un merit la el.
    daca avea scoala, nu inginerie economica facuta cu zboruri la aeroclub, se apuca de munca, dar asa eu un bun sapator pentru oricine ii ameninta pozitia.
    nu s-a ridicat de functia de tractorist pina la cea de director doar ca sa vina vreo unul cu scoala sa il dea deoparte, el vrea la pensie de pe aeroport.
    daca dna il infunda pe asta, eu le fac monument in fata rondului de la plecari.

  2. Cum e stăpânul asa sunt si subalterni.
    O adunătură de sclavi a lui Măriuță I., niste lingai, pupincuriști si bandiți.
    Poate ajunge D.N.A. si la aeroport si face putina curățenie, de primăvara,………ca toți care lucrează la modernizarea aeroportlui sunt prieteni a directorului.
    Credeți ca se termina aeroportul anul acesta?
    Se va termina când e gata si centura sucevei.

  3. john e un trombon, acum care john?

    in vodkineza

  4. arbaletaalbastra

    Si cam in ce limba v-a negocia directorul aeroportului cu companiile aeriene straine ?

  5. john e un trombon, acum care john?

    a, nu nici pomeneala! eu doar iti aratam ca flutur e la fel de incompetent ca toata lumea, sa nu iti faci iluzii, daca ai informatii doar din ziare.
    iar aici daca ar fi sa faci aeroport, nu ai pentru cine, directorul fiind un betiv analfabet si spagar, care nu are viziune.
    atit.
    in rest, lasa presa, maninca si ea o paine. cum sa fure proiectul cei de la iasi? esti om serios? e ca si cum ti-as fura eu, sa zicem ca ai, proteza dentara. ce sanse ar fi sa se potriveasca? asa si cu proiectul, nu merge sa il furi de aici si sa il duci acolo, nu se potriveste…
    cum au reusit? du-te in cluj, iasi si studiaza oamenii pe strada. nu sint asa de salbatici si prosti ca aici. prin consecinta, nici cei alesi de ei nu sint ca fluturii si nechiforii nostri, niste brute obtuze, obsedate de capatuiala 100%. aia mai lasa vreo 30% si pentru prostime, ca sa isi faca aeroport. si atunci toate curg: vin straini, oamenii se dau dupa ei, se mai desteapta, se mai schimba, se mai lasa de furat si se apuca de munca, tot asa, e din una in alta…
    si odata pornit tavalugul asta, iaca ca fara sa se raporteze la altii se duc inaintea noastra, noi care nu stim decit sa punem pavelele lui lungu, alt gunoi si sa asteptam sa ne ridice sa ne stearga cineva la fundulet, ca noi nu putem duce mina la spate. citi ai vazut ca au iesit in strada pentru pavele prost puse, gropi de la tevi, apa scumpa sau izolatia inutila a blocurilor? oamenii sint inapoiati si au conducatori ceva mai pe faza ca ei, care stiu sa ii fure. daca te vede asa pasiv, hotul iti si din gura, asta e!
    capisci?

  6. Tineti la Suceava

    Proiectul, cu implicatiile lui, pentru Aeroportul Salcea a fost preluat fara rusine de Iasi. Exact suma alocata 40mii de euro, lungimea pistei 2400m, etc.(sursa Digi 24). Ei au realizat in detrimentul nostru si se lauda ca au avut un lobbi puternic!
    Intrebare: cum au reusit ei, si noi Suceava, NU!?
    Asta inseamana ca ai nostri conducatori sunt oameni marunti, dar infatuati si nu au spiritul de patriotism local. La ce sa ne asteptam cu Suceava de la astia!?Ce se intimpla cu termica cu soselele,lipsa unei autostrazi ,etc?
    Cum sa putut abandona si lasa la voia intimplarii niste proiecte in care s-a investit atita pasiune si speranta!?
    Doar pentru ca avem niste rafueli personale cu Flutur?

  7. si milano bergamo

  8. Viena – avionul trece peste SV in drum spre Iasi…
    Destinatii populare: Torino, Roma, Paris, Londra, Bucuresti dar cel mai important este pretul.

  9. john e un trombon, acum care john?

    mai pufosilor!
    daca nu stiti, cu ce spuneti, ca stiti, sinteti comici.
    mai ales ciracii lui john, care latra stins, adica scheauna dupa flutur.
    da, nechifor este un lenes, care acum asteapta la rind dupa prefect. daca intelegeti, probabil nu toti, ce spun.
    insa ceva solid si clar, care risipeste ceata va spun acum: proiectul aeroportului era gata de pe vremea lui mirza!!! ori flutur cel harnic nu a reusit sa faca in 4 ani de furat, pardon mandat, adica sa il puna in practica, ceea ce vreti voi acum in 3 ani de la nechifor cel lenes???
    sunteti naivi, dar nu asta e cuvintul insa cenzura e cu ochi pe noi….si john la fel, chiar daca el ne vede dublu, deh, deformatie profesionala la dom director cu studii medii…

  10. Tineti la Suceava

    Iasul a pus deja stapinire pe cursele externe. Au fost orientati fata de Suceava care a dormit in nadragi. Iasul au avut si ,,pile”. Daca era Flutur, pista era terminata de nmult. Cu Flutur, cu curajul lui, noi eram inaintea Iasului .
    Fara curse externe luati-va gindul ca Suceava se va dezvolta…. Bucovina are nevoie de vizitatori ca: austrieci, nemtii englezi, cu bani multi, pentru ca au ce vedea .

  11. Cand ai variante de la Iasi sa zbori in orase importante din Europa, crezi ca vor veni prostii sa zboare cu escala la Bucuresti? Idee mai imbecila n-am auzit, insa nu ma mira la tine Nechifore. Pana la Bacau si pana la Iasi sunt aprox. 145 km. Chiar sunt curios ce vor decide companiile aeriene in privinta Sucevei. Am totusi o speranta datorita numarului mare de suceveni plecati in strainatate. Cred ca minim o cursa saptamanala spre Londra sau Torino va fi mai mult decat profitabila.

  12. Apetitul pentru zboruri tine seama si de pret. Cunoastem preturile TAROM, atat pt intern, cat si pe extern. Taromul este compania cu cei mai multi angajati raportat la numarul de aeronave. Amante, cumetri, interese politice, capuseala pe servicii etc. etc. Cunoastem bine situatia! Eficienta zero! Deci, preturi foarte, foarte mari! Mai bine s-ar negocia cu Wizz sau Blue, dar nu cred ca se canibalizeaza tinand cont ca opereaza de la Bacau si Iasi. Cel mai probabil aeroportul va opera pe ruta SV-B si retur, in rest va sta mai mult inchis! Macar daca s-ar zbura pana intr-un oras din Italia ca de acolo, schimbam!