Câteva sfaturi utile pentru ca alimentele dietetice să capete un gust mai bun

9/08/10 ora:2:12pm

Dacă aţi crezut că alimentele dietetice sunt “plictisitoare”, veţi avea ocazia să vă schimbaţi opinia cu ajutorul câtorva sfaturi care oferă alimentelor cu puţine calorii un gust mult mai apetisant şi mai îndrăzneţ, informează mirror.co.uk.
De la insipid la condimentat
Adăugaţi praf de curry peste linte, presăraţi câţiva fulgi de chili peste broccoli sau scorţişoară peste merele coapte. Condimentele reprezintă soluţia ideală pentru a oferi alimentelor cu puţine calorii un gust interesant, fără a apela la ulei şi la grăsimi.
Firimituri de brânză
Conţinând doar 40 de calorii, o lingură de firimituri de branză rasă reprezintă o metodă interesantă pentru a “însufleţi” o salată sau pentru a face ca sparanghelul, fasolea verde şi varza să capete un gust minunat. Puteţi folosi şi un sos de brânză, preparat cu lapte conţinând doar 1% grăsime, pentru a asezona conopida.
Marinaţi carnea
Prin marinare, bucăţile de carne de vită şi de pasăre se menţin uscate şi fără grăsime, căpătând, totodată, un gust mai bun şi menţinându-şi un număr scăzut de calorii. Puteţi folosi orice combinaţie de suc de lămâie şi oţet, verdeţuri şi ulei, pentru a marina bucăţile de carne, cu câteva ore înainte de a le pune pe grill.
Adăugaţi măsline
Măslinele oferă un gust deosebit salatelor şi pastelor. Graţie aromei şi texturii lor uleioase, veţi putea folosi mai puţin sos şi mai puţin ulei, sau veţi putea folosi un ulei mai sărac în grăsimi.
Peştele vă aduce multe complimente
Peştele pe grătar are un gust foarte interesant dacă folosiţi un sos din tomate, suc de lămâie, coriandru, sos de soia şi ghimbir. Toate acestea au o aromă puternică şi, împreună cu peştele, vă ajută să vă menţineţi o siluetă de invidiat.
Învioraţi-vă păsatul de ovăz
Alegeţi o alimentaţie sănătoasă, transformând corvoada preparării unui păsat tradiţional într-un aliment de lux, prin adăugarea unui sos delicios. Adăugaţi în păsatul de ovăz bucăţi de banane, scorţişoară, puţină miere, prune fierte, fructe de pădure şi iaurt.