Friday , March 29 2024

Tarom a reluat joi toate zborurile, care au însă întârzieri de 60-90 minute

Compania Tarom a anunţat că a reluat joi toate zborurile, după ce acestea au fost anulate miercuri din cauza vremii nefavorabile, însă majoritatea curselor înregistrează întârzieri între 60 şi 90 de minute din cauza condiţiilor specifice de operare pe timp de iarnă.
Până la ora 11:00, nicio cursă a companiei nu a fost anulată.
“Îi asigurăm pe toti pasagerii noştri, precum şi pe rudele acestora, că se face tot posibilul pentru reluarea condiţiilor normale de călătorie. Precizăm că s-au luat toate măsurile necesare şi că nu este niciun motiv de îngrijorare referitor la desfăşurarea în bune condiţii a zborurilor Tarom. În prezent, se operează cu întârzieri din cauza faptului că aeronavele trebuie să fie devigrate pentru a putea decola în condiţii de siguranţă”, declarat, într-un comunicat, directoruil general al companiei, Ruxandra Brutaru.
Pasagerii zborurilor anulate din cursul zilei de miercuri au posibilitatea să îşi reprogrameze călătoriile sau să solicite rambursarea contravalorii biletelor lor, în cazul în care nu mai doresc să călătorească.
Pasagerii care urmează să călătorească cu Tarom sunt rugaţi să contacteze compania, pentru informaţii legate de situaţia zborurilor lor, la numerele de telefon Call Center Tarom 9361 – valabil pentru apeluri din Bucureşti sau la 021.204.64.64, 021.303.44.00 şi 021.303.44.44.

Vezi si

Ciolacu: Până la sfârșitul anului vom avea o aderare completă la Schengen, inclusiv terestru

Există un plan pentru ca, până la sfârșitul anului, România să aibă o aderare completă …