Agenția de publicitate Papaya Advertising, cunoscută pentru implicarea sa civică, a lansat un nou clip publicitar prin care îndeamnă românii să meargă la vot pe 26 mai. Spotul vizează produsele Savana, compania care produce vopseluri pentru zugrăvit și care nici ea nu este la prima reclamă cu tentă socială, relateaza G4media.ro.

Papaya Advertising s-a făcut remarcată printr-o serie de spoturi cu puternic mesaj social: a realizat reclamele la vopseaua Savana care ironizează campania Coaliției pentru Familie sau greșelile de exprimare prezente tot mai mult în discursul public, mai ales în cel al demnitarilor, precum și spotul pentru Transavia, cu sloganul „Pentru ca răul să triumfe, e suficient ca oamenii buni să nu facă nimic”.

Un alt spot celebru realizat de Papaya  a fost cel intitulat ”Copiii referendumului”, iar mesajul a fost ”Pentru ca răul să nu se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă”.

Clipul a fost inspirat de serialul HBO ”Povestea slujitoarei” (”The handmaid’s tale”), realizat după romanul omonim al scriitoarei canadiene Margaret Atwood. Serialul spune povestea unei femei care este nevoită să fie concubină în dictatura teocrată fundamentalistă din viitorul apropiat a Gileadului totalitar, teritoriu cunoscut anterior drept Statele Unite, și unde drepturile femeilor nu mai există.