Thursday , April 25 2024

Personalul medical din UPU, evaluat la fiecare două săptămâni de către conducerea spitalului

urgente [800x600]

Se urmăreşte în acest mod eficientizarea muncii în UPU, dar şi o mai bună colaborare cu pacienţii . Cadrele medicale care lucrează în Unitatea de Primiri Urgenţe beneficiază de un spor de 75% din salariul de bază. Tot pentru a îmbunătăţi relaţia medic-pacient se vor relua şi cursurile de comunicare de la 1 septembrie

Aşa cum reiese din declaraţiile doctorului Tiberius Brădăţan, director medical în cadrul Spitalului Judeţean Suceava, personalul medical care îşi desfăşoară activitatea în Unitatea de Primiri Urgenţe este evaluat în scris o dată la două săptămâni. Se urmăreşte atât nivelul de cunoştinţe de specialitate cât şi cunoaşterea protocolului de desfăşurare a activităţii în acest departament. “Trebuie să conştientizeze că aparţin unei structuri de elită şi ca urmare trebuie să se comporte în consecinţă. Scopul nostru principal este eficientizarea muncii în UPU, dar şi o îmbunătăţire a relaţiei medic-pacient. Ne lovim şi de egoimul unor pacienţi care consideră că problema lui este cea mai importantă, dar vrem să încurajăm şi să susţinem cadrele medicale să trateze orice problemă la cel mai înalt grad de profesionalism. Lunar avem şedinţă de prezentare a activităţii în UPU, iar din septembrie se vor relua şi cursurile de comunicare. Sperăm că tot repetând vom îmbunătăţi situaţia”, a precizat doctorul Tiberius Brădăţan.
Deşi beneficiază de un spor de 75% din salariul de bază, unele cadre medicale din UPU dau dovadă de lipsă de amabilitate, comportament nepoliticos şi chiar sfidare a pacienţilor. Umiliţi şi, uneori, chiar ignoraţi, unii chiar cu vârste respectabile, bolnavii încearcă să reziste modului în care sunt trataţi de unele cadre sanitare. Pentru a se îmbunătăţi şi corecta toate aceste aspecte, de la 1 septembrie se va relua şi cursul de comunicare pentru personalul medical, curs susţinut de către trei psihologi. Obiectivul principal al acestui curs este îmbunătăţirea nivelului de comunicare dintre personalul medical şi pacient, dar se încearcă şi o “educare” a ceea ce înseamnă munca în echipă deoarece medicii, asistentele, infirmierele şi brancardierii relaţionează greu între ei uneori, iar toate aceste aspecte au un efect negativ asupra pacienţilor. Cei nemulţumiţi de personalul medical din spital îşi pot exprima doleanţele în chestionarul de satisfacţie al pacientului. (Cristina RUSTI)

Vezi si

Lungu: „Suceava putea arde deșeurile la Bioenergy, dar s-a negociat prost aquis-ul comunitar. Ministerul Mediului să se grăbească”

Primarul municipiului Suceava, Ion Lungu, a reiterat proiectul său de a valorifica deșeurile menajere – …