Friday , April 19 2024

Pantofii Denis din Suceava vor ajunge în SUA

why [800x600]

Producătorul sucevean de încălţăminte are o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, 300 de angajaţi şi 35 de magazine în România şi Ucraina, sub trei branduri: Denis (premium), Why Denis (cu preţuri peste medie) şi All Shoes (cu preţuri medii)

 

Firma suceveană DENIS, care deţine în Suceava o fabrică cu circa 300 de angajaţi, a avut, în anul 2013, o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creştere cu 17% faţă de anul anterior, pe fondul expansiunii reţelei proprii de magazine, conform Ziarului Financiar.
Firma este deţinută de familia Cornea, originară din oraşul Vicovu de Sus, şi are în acest moment, în România şi Ucraina 35 de magazine, sub trei branduri: Denis (premium), Why Denis (cu preţuri peste medie) şi All Shoes (cu preţuri medii). Planurile antreprenorilor de la Denis pentru acest an vizează deschiderea a zece noi unităţi, în special în România, dar şi în SUA. Compania suceveană urmează astfel modelul Musette, un alt producător local de încălţăminte care a ajuns şi în New York cu un magazine de franciză. “Ne uităm şi la modelul de franciză dar analizăm şi o intrare directă în SUA, urmând a avea un angajat român care să se ocupe îndeaproape de afacere”, a arătat Ana Cornea, managerul companiei şi unul dintre acţionari, alături de soţul său. In Ucraina, deocamdată singura piaţă externă pentru Denis, firma are doar angajaţi ucraineni, care vorbesc, în parte şi limba română.
Firma Denis a fost înfiinţată acum 20 de ani, la Vicovu de Sus. “Am pornit la drum cu un atelier cu zece angajaţi. Am construit totul de la zero, şi atelierul, apoi şi fabrica şi reţeaua de magazine. Incepând cu anul 2000, compania a decis să se extindă cu propria reţea de magazine, primul fiind inaugurat în Suceava. In urmă cu doi ani, Denis a ajuns şi în Bucureşti, primul magazin fiind deschis în Băneasa Shopping City, acesta devenind foarte repede unul dintre cele trei cele mai bune ca vânzări din reţeaua companiei”, arată pentru ZF Ana Cornea, care precizează că cele mai bune magazine ale firmei sunt în Kiev- Ucraina. Acolo firma Denis a mers cu un brand premium pentru că oamenii din capitala Ucrainei sunt orientaţi către lux şi sunt dispuşi să cheltuie bani mulţi pe haine şi încălţăminte. Afacerea Denis din ţara vecină nu a fost afectată de evenimentele politice şi pentru că magazinele firmei sucevene sunt în mall-uri, protestele neajungând până acolo.
Oferta Denis este îndeajuns de pretenţioasă. Astfel, o pereche de pantofi Denis costă 150 – 200 de euro, oferta Why Denis merge între 300 – 400 de lei, mai accesibile fiind ofertele All Shoes – între 260 şi 350 de lei. De reţinut că produsele tuturor brandurilor Denis sunt realizate din piele, diferenţele de preţ venind din tipul de piele folosit ori din costul celorlalte materiale utilizate.
“Investiţiile pe care le facem sunt realizate cu fonduri proprii, profitul fiind în totalitate reinvestit. Anul trecut am investit cinci milioane de euro în retehnologizare şi deschiderea a patru magazine. Avem pe listă şi alte capitale, precum Paris, Londra sau New York, America fiind însă prima pe listă după magazinele din piaţa locală. Ne gândim la un magazin stradal în Bucureşti şi analizăm zona centrului vechi pentru brandul mediu şi Calea Victoriei sau Dorobanţi pentru Denis sau Why Denis”, a mai declarat managerul Ana Cornea. De menţionat că toate produsele din magazinele companiei sunt realizate în fabrica de la Suceava, care şi-a extins producţia, acum trei ani cu o linie de marochinărie. “Am primit cereri să producem şi pentru alte branduri şi în sistem lohn, însă am refuzat. Astăzi, zilnic pe poarta fabricii unde lucrează 300 de oameni ies între 600 şi 800 de perechi de pantofi”, a conchis Ana Cornea. (O.S.)

Vezi si

Adăpost de animale incendiat intenționat la Marginea (FOTO, VIDEO)

Pompierii militari ai Detașamentului Rădăuți, împreună cu lucrătorii Serviciilor voluntare pentru situații de urgență Marginea …