Thursday , April 25 2024

Observatorul Astronomic al Universităţii “Stefan cel Mare” Suceava va fi dotat cu un sistem de proiecţie 3D

observatorA

Intre 1 şi 8 februarie 2015 la Observatorul Astronomic vor rula filme 3D de dimineaţa până seara. Universitatea “Stefan cel Mare” Suceava este prima universitate din România care a negociat o licenţă de film. Preţul biletelor este de 5 lei pentru elevi şi studenţi şi 8 lei pentru publicul larg

In perioada vacanţei dintre semestre, şi anume 1-8 februarie 2015, sala mare a Observatorului Astronomic din cadrul Universităţii “Stefan cel Mare” Suceava va fi doatată cu un sistem de proiecţie 3D. Programul de rulare al filmelor 3D va fi continuu de dimineaţa până seara.
Universitatea “Stefan cel Mare” Suceava este prima universitate din România care a negociat o astfel de licenţă de film. “Totul a plecat de la ideea că în Suceava nu este un cinematograf, însă nu putem spune că se va deschide o sală de cinema, dorim doar ca studenţii suceveni să poată viziona un film 3D fără să se deplaseze în alte judeţe”, a declarat Mihai Dimian, prorector în cadrul Universităţii “Stefan cel Mare” Suceava.
In prezent, sala nu este amenajată precum cea a unui cinematograf, însă dacă interesul prezentat de studenţi va fi conform aşteptărilor se vor face îmbunătăţiri şi se vor procura materialele necesare. “Dacă interesul publicului va fi mare, vom procura materialele necesare şi vom amenaja sala conform cerinţelor unui cinematograf”, a adăugat prorectorul Mihai Dimian.
In prezent, Observatorul pune la dispoziţia publicului aproximativ 80 de perechi de ochelari 3D pentru vizionarea filmelor ce vor rula în perioada vacanţei intersemestriale.
Biletele pot fi procurate de la Observatorul Astronomic, iar preţul acestora este acelaşi cu cel al intrării în Observator şi anume: 5 lei pentru elevi şi studenţi şi 8 lei pentru publicul larg. (I.G.N.)

Vezi si

Amenzi de peste 40.000 de lei aplicate de polițiști într-o acțiune BLOCADA organizată în Siret

Marți, 23 aprilie, polițiștii din cadrul Poliției Orașului Siret  au organizat pe raza de competență …