Saturday , April 20 2024

Logo-ul Sucevei, prezentat la Târgul de Turism al României, prin aplicația “SuceavaCityApp”

La Târgul de Turism al României, ce are loc la Romexpo București, a fost lansat aplicația „SuceavaCityApp”, un concept nou, o aplicație inteligentă care promovează orașul nostru. Un anunț în acest sens a fost făcut de viceprimarul Lucian Harșovschi, pe contul său de facebook. Astfel, Municipiul Suceava – declarat „Destinația Europeană de Excelență a României” pentru turismul cultural – va fi promovat în țară, dar și în strainătate prin logo-ul orașului, care are în loc de litera „V” o inimă „❤”, ce semnifică „Iubim Suceava!”. „Descărcând aplicația din AppStore sau Magazin Play puteți obține detalii despre cultura, gastronomia și obiectivele turistice ale Sucevei, iar dacă veți selecta opțiunea “notificări” veți fi la curent cu evenimentele care se desfășoară în orașul nostru! Suceava merită vizitată, descoperită și făcută cunoscută!”, a precizat Lucian Harșovschi.

Precizăm că în perioada 14-17 noiembrie, la ediția de toamnă a Târgului de Turism al României, organizată la Romexpo județul Suceava participă cu o delegație a Consiliului Județean iar printre expozanții tradiționali ai manifestării se numără agenții de turism, tour-operatori și zone turistice din România prin intermediul administrațiilor publice locale, asociațiilor de turism, oficiilor de turism, consiliilor județene și primăriilor. Anul acesta se vor întrece în oferte de vacanță peste 230 firme expozante din 16 țări: Albania, Austria, Bulgaria, Franța, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Republica Moldova, Palestina, România, Sri Lanka, Turcia și Ucraina. Reprezentanți ai consiliilor județene, orașelor și comunelor din România au făcut cunoscute în cadrul târgului tradițiile, obiceiurile și frumusețile meleagurilor autohtone. (D.P.)

 

Vezi si

Bucură-te de „Egg-straordinary Easter”, la Iulius Mall Suceava!

Poți câștiga un voucher de 1.000 de euro la ABAU – metal decor –, un …