Friday , March 29 2024

E 85, modernizat de la Suceava până la intersecția către Rădăuți până săptămâna viitoare

A dat garanții președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur. Acesta a efectuat o inspecție pe șantier și a constatat că lucrările de modernizare a drumului se desfășurau fără probleme și în ziua de sâmbătă 

Pe tronsonul din drumul european 85, dinspre mu­ni­cipiul Suceava către Siret, până la intersecția cu DN2H, spre Milișăuți către Rădăuți va terminată mo­dernizarea săptămâna vii­toa­re, a declarat președin­tele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flu­tur, care a inspectat în cursul zilei de sâmbătă lucră­rile de pe acest traseu rutier.flutur e 85


După vizita pe teren, Flu­tur a arătat că pe por­țiu­nea modernizată de pe E85 a fost turnat covor asfaltic nou, cu o grosime de șase centimetri. „În câteva zile terminăm tronsonul de pe E85, de la ieșire din Su­ceava până la intersecția spre Rădăuți, după care o echipă va intra și spre Mi­lișăuți. Sunt mulțumit de modul în care se lucrează, echipele fiind prezente pe traseu în fiecare zi din săptămână pentru a fina­liza lucrările”, a spus pre­șe­dintele CJ Suceava. Gheorghe Flutur a precizat că de la începutul anului viitor, lucrările de modernizare pe E85 vor continua de la intersecția cu DN 2H către Vama Siret. Aceste lucrări de modernizare fac parte din proiectul de consolidare a traseului rutier către Vama Siret. „Sunt mulțumit că cei de la Compania Națio­na­lă de Adminis­trare a Infrastructurii Ru­tiere au ținut cont de solicitările noastre, iar în ultimele luni au fost realizate lu­crări de modernizare pe mai multe drumuri naționale din județul Suceava, investiții care vor continua și anul viitor”, a arătat Gheorghe Flutur.flutur e 85 -  2
El a reamintit că vara aceasta a fost finalizată și moder­nizarea DN 2H de la Vicovu de Jos la Putna, fiind turnat covor asfaltic nou pe o lungime de 10 kilometri. În același timp, Gheorghe Flutur s-a declarat mulțumit și de ritmul în care se realizează lucrările de mo­dernizare a drumului național 17B, între Crucea și Broșteni. “În curând se va închide o perioadă în care s-a lucrat mult pe drumurile naționale, dar dacă lu­cră­rile ar fi început din luna mai am fi fost mult mai departe. În același timp, am solicitat celor de la Drumuri Naționale să grăbească și marcajele, pentru că ur­mea­ză perioade cu ceață și cu perioadă de zi mai mică, și vrem ă evităm apariția unor probleme”, a precizat Flutur. Președintele Consiliului Județean Suceava a mai declarat în acest context că în scurt timp va începe și modernizarea drumului național Sadova – Rădăuți, la Palmă, în zona pasului Ciumârna. (O.S.)

Vezi si

 Bărbat din Dornișoara, amendat cu 5.000 de lei pentru că a fost prins transportând fără acte lemn de foc de  1.300 de lei

Miercuri, la ora 18:00, lucrătorii de poliție din cadrul SPR 15 Vatra Dornei, împreună cu …

6 comments

  1. La acest drum E85 acum s-a turnat un covor asfaltic , modernizare presupune in primul rand largirea benzii de circulatie in conditiile in care este o singura banda de circulatie pe sens si se circula foarte greu , mai ales ca sunt autocamioane mari si carute !!!!!
    De ce Flutur nu a facut modernizarea cu adevarat a cestei sosele atat de circulate , pt. a nu se lauda cu niste carpeli asfaltice mai mult sau mai putin necdesare ……..

  2. As fi dorit ca fiecare om care a ajuns in aceasta functie sa faca cate un ,,hei rup,, electoral pe toate drumurile judetului. Oricum era ok alegeri anuale….

  3. Cum, se asflateaza pe ploaie?! Cum, Flutur nu stie asta!?

  4. Asfaltare poate, dar modernizare …nu.
    Vine campania electorală și folosirea acestor termeni pompoşi e o obișnuință pentru unii.
    Dacă se moderniza, trebuiau măcar sa consolideze acostament, să decolmatare și să betoneze șanțurile , să consolideze podyrile, în special cel de la Dărmănești, etc…

  5. Ceea ce în articol este prezentat ca „modernizare” este, de fapt, în cel mai bun caz o reabilitare și asta fără ranforsarea propriu zisă a drumului.
    Nu spun că nu este util și așa ceva, dar modernizarea drumului presupune cu totul altceva.
    Măcar o bandă în plus pe sensul de urcare să fie realizată în zonele cu pantă sau un acostament ceva mai generos de o lățime de minim 1,5m dacă s-ar fi realizat și atunci ziceam și eu că dl Flutur are perfectă dreptate când se referă la un drum care a fost modernizat.
    Sunt exemple de drumuri naționale modernizate pe la noi în județ în felul în care am expus mai sus: DN 17 și DN 29.
    Tare mi-e teamă să nu fie, de fapt, un hei-rup electoral așa cum a mai făcut dl Flutur cu DN 29A în prima parte din primul său mandat când băteau la ușă niște alegeri.
    Pentru cei ce nu-și aduc aminte, atunci dl Flutur se lăuda că a fost turnat un strat de vreo 3 cm de asfalt peste drumul de beton ce duce din Suceava spre Dorohoi și mai departe spre Rădăuți-Prut. Vă invit respectuos să vedeți în ce stare jalnică arată drumul respectiv în comunele Adâncata și Zvoriștea. Iar starea aceasta jalnică pe DN 29A este de cel puțin trei – patru ani, adică de prin 2012 – 2013.

  6. Asfaltare sau modernizare? Din poze rezulta ca se toarna un banal covor asfaltic, nu se lateste/modernizeaza drumul.