Thursday , April 25 2024

Bon de casă “umflat” cu 100 de lei la Carrefour

O clientă care și-a făcut sâmbătă cumpărăturile la Carrefour Suceava s-a trezit că din suma de 439,52 lei pe care a plătit-o la casă a dat 99,38 lei pentru un produs pe care nu l-a achiziționat. După ce că pe bon apărea suma de 49,69 lei pentru un produs pe care nu-l avea în coș, produsul a fost, culmea, trecut de două ori pe bon. Reclamând situația, clienta și-a primit banii înapoi, dar nimeni nu a reușit să-i ofere o explicație logică pentru modul în care s-a putut petrece o asemenea “eroare”  bon casa carrefour

Sâmbătă, 24 martie 2018, după ce și-a făcut cumpărăturile la Carrefour Suceava, o clientă s-a trezit că, în loc de aproximativ 300 de lei, cât considera că trebuie să plătească, la casă i s-a întocmit un bon de 439,52 lei. A achitat suma, dar verificând lista de cumpărături trecută pe bon clienta respectivă a constatat că un produs în valoare de 49,69 lei pe care nici măcar nu l-a achiziționat i-a fost trecut pe bon și nu o dată, ci, culmea, de două ori. După ce a sesizat acest lucru casierei și apoi unei persoane din conducerea magazinului i-a fost restituită suma respectivă, fără însă a i se oferi explicații convingătoare despre cum s-a putut petrece o asemenea eroare. “Acesta este bonul de casă, sumele încercuite fiind cele care mi-au fost luate în plus la casa 24 de la Carrefour, pe 24 martie. Am semnalat greșeala mai întâi la casă, apoi am mers la recepție, unde am cerut să vorbesc cu managerul. A venit doamna Andreea  Buruiană. Mi s-a restituit suma de care am fost păgubită, dar fac publică această situație neplăcută deoarece nu mi s-a dat o explicație logică și pentru că doresc să atrag atenția sucevenilor, din spirit civic, pur și simplu, asupra a ceea ce li se poate întâmpla la Carrefour ”, ne-a spus ieri clienta respectivă. (O.S.)

 

Vezi si

Trei elevi de la Școala Gimnazială nr. 4 Suceava, premiați la etapa națională a Olimpiadei de Limba și Literatura Română pentru ciclul gimnazial

Olimpiada Națională de Limba și Literatura Română pentru ciclul gimnazial a avut loc în perioada …

2 comments

  1. Probabil casiera a tastat un cod gresit la alte doua produse ale doamnei . Doamana s-a uitat la cumparaturi sa vada daca are doua produse in plus ? Le-a vazut doar pe alea in minus . Sau s-a gandit sa faca doar rau si a sunat la presa ?

  2. Se practica peste tot

    DE NENUMARATE ORI!!! am fost in situatia de a ma adresa serviciului clienti referitor la diferentele de pret din bonul fiscal fata de raftul din magazin. si la “Auch” Suceava si la “Carefura” Suceava la fel. Nici macar nu isi cer scuze, dar in fine eu cand primesc bonul il verific la 1 metru de casa de marcat sa vad daca este vreo neregula. De ex> la apa plata Bucovina era 2,30 lei la raft ei incasau cu 2,49 lei la casa, la 2 baxuri = 12 buc cu diferenta de 19 bani per buc = 2,28 lei pierdere la tine adica aproape o ciocolata de 100g buna(fara nume de firme) pe care le-o faceam cadou, asta am depistat de cel putin 4 ori, imaginativa ca la o multime de produse ei nu actualizeaza pretul in sistem…aici fiind vina angajatilor sau a managementului care o face fie din prostie, fie din smecherie pentru a acoperi unele pierderi produse tot din prostie. Fiti cu minte!!! nu cuminti!!!