Friday , April 19 2024

515 cadre didactice sucevene şi-au depus dosarele pentru gradaţia de merit

Dosarele vor fi verificate în perioada imediat următoare de către o comisie stabilită la nivelul Inspectoratului Scolar Judeţean Suceava. Afişarea listei cu punctajele obţinute de persoanele înscrise în concurs are loc pe 18 mai, iar contestaţiile se depun între 19 şi 20 mai 2015. Gradaţia de merit se atribuie începând cu data de 1 septembrie 2015 şi este pentru o perioadă de cinci ani

Inspectoratul Scolar Suceava - martie 2015 [800x600]


Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Scolar Judeţean Suceava, 515 profesori şi personal didactic auxiliar şi-au depus dosare pentru acordarea gradaţiilor de merit. Cele 515 dosare vor fi verificate în perioada imediat următoare de către o comisie stabilită la nivelul Inspectoratului Scolar Judeţean Suceava. Conform calendarului, afişarea listei cu punctajele obţinute de persoanele înscrise în concurs are loc pe 18 mai, iar contestaţiile se depun între 19 şi 20 mai 2015. Gradaţia de merit se atribuie începând cu data de 1 septembrie 2015 şi este pentru o perioadă de cinci ani, reprezentând 25% din salariul de încadrare.
Potrivit Metodologiei, la concursul pentru acordarea gradaţiei de merit poate participa: personalul didactic de predare şi personalul didactic de conducere, de îndrumare şi control din învăţământul preuniversitar de stat, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau pe perioadă determinată, cu o vechime în învăţământul preuniversitar de cel putin patru ani, cu performanţe deosebite în inovarea didactică, în pregătirea preşcolarilor sau a elevilor, în pregătirea elevilor distinşi la concursuri şcolare, faza judeţeană şi a municipiului Bucuresti, interjudeţeană, faza naţională şi internaţională, în perioada 1 septembrie 2009 – 31 august 2014 şi calificativul “Foarte bine” în fiecare an şcolar din perioada evaluată, precum şi personalul didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar de stat, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau pe perioadă determinată, cu o vechime în învăţămantul preuniversitar de cel putin patru ani, cu performanţe în activitate, în perioada 1 septembrie 2009 – 31 august 2014, şi calificativul “Foarte bine” în fiecare an şcolar din perioada evaluată.
Pentru acordarea gradaţiei de merit, Inspectoratul Scolar Judeţean evaluează activitatea candidaţilor înscrişi pentru acordarea gradaţiei de merit, inclusă în raportul de autoevaluare, susţinută prin documente doveditoare, din perioada 1 septembrie 2009 – 31 august 2014. Fişa în baza careia se realizează evaluarea se elaborează, ţinându-se seama de criteriile generale care trebuie îndeplinite de candidat, de catre Inspectoratul Scolar, respectiv de către Ministerul Educaţiei şi Cercetării Stiinţifice pentru personalul didactic de predare şi de conducere din învăţămantul sportiv integrat şi suplimentar, palatele şi cluburile copiilor, cu consultarea organizaţiilor sindicale reprezentative la nivel de sector de activitate învăţămant preuniversitar, semnatare ale contractului colectiv de muncă la nivel de sector de activitate învăţămant preuniversitar. (I.G.N.)

Vezi si

Adăpost de animale incendiat intenționat la Marginea (FOTO, VIDEO)

Pompierii militari ai Detașamentului Rădăuți, împreună cu lucrătorii Serviciilor voluntare pentru situații de urgență Marginea …

One comment

  1. Care au ore suplimentare foarte multe si gradatie depasesc salariul directorului si inspectorului.