KILLER a vândut anul trecut produse din carne de 15 milioane de euro, fără să lucreze cu supermarketurile
“Ni s-a cerut 40% discount ca să intrăm în supermarket. Eu am un adaos de maximum 6% la produsele mele, din care suport și eventualele pierderi. Cu un discount de 40% ești sortit pieririi din prima săptămână”, declară proprietarul KILLER, Alexandru Scheul
Producătorul de mezeluri Killer din comuna Horodnic de Jos, județul Suceava, o companie deținută de Alexandru Scheul (foto), a vândut preparate din carne de circa 15 mil. euro în 2017, sărind marile rețele comerciale. Killer deține 17 magazine proprii din județele Iași, Suceava, Botoșani și Neamț. „Nu am intrat la raft pentru că sunt condiții inacceptabile. Ni s-a cerut 40% discount ca să intrăm în supermarket. Eu am un adaos de maximum 6% la produsele mele din care suport și eventualele pierderi. Cu un discount de 40% ești sortit pieririi din prima săptămână”, a declarat Alexandru Scheul pentru zf.ro.
Anul acesta managementul Killer se mulțumește cu o stagnarea a cifrei de afaceri din cauza scumpirii materiei prime, în special a cărnii de vită, al cărei preț crește cu 20-30% în fiecare an.
„Prin 2003 fermierii se programau să își aducă vacile la abatorul nostru cu trei luni înainte. Acum tai una sau două vaci pe zi. Oamenii și-au redus efectivele pentru că nu făceau față prețurilor concurențiale din import”, a spus el.
Conform zf.ro, piața cărnii din România se ridică la circa 3 mld. euro anual.
Nu sunt animale pentru că prețul de achiziție era de mizerie