Friday , April 26 2024

KILLER a vândut anul trecut produse din carne de 15 milioane de euro, fără să lucreze cu supermarketurile

 “Ni s-a cerut 40% discount ca să intrăm în supermarket. Eu am un adaos de maximum 6% la produsele mele, din care suport și eventualele pierderi. Cu un discount de 40% ești sortit pieririi din prima săptămână”, declară proprietarul KILLER, Alexandru Scheulscheul

Producătorul de mezeluri Killer din comuna Horodnic de Jos, județul Suceava, o companie deținută de Alexandru Scheul (foto), a vândut preparate din carne de circa 15 mil. euro în 2017, sărind marile rețele co­merciale. Killer deține 17 magazine proprii din județele Iași, Suceava, Botoșani și Neamț. „Nu am intrat la raft pentru că sunt condiții inaccep­tabile. Ni s-a cerut 40% discount ca să intrăm în supermarket. Eu am un adaos de maximum 6% la produsele mele din care suport și eventualele pierderi. Cu un discount de 40% ești sortit pieririi din prima săptămână”, a declarat Alexandru Scheul pentru zf.ro.

Anul acesta managementul Killer se mulțumește cu o stagnarea a cifrei de afaceri din cauza scumpirii materiei prime, în special a cărnii de vită, al cărei preț crește cu 20-30% în fiecare an.

„Prin 2003 fermierii se programau să își aducă vacile la abatorul nostru cu trei luni înainte. Acum tai una sau două vaci pe zi. Oamenii și-au redus efectivele pentru că nu făceau față prețurilor concurențiale din import”, a spus el.

Conform zf.ro, piața cărnii din România se ridică la circa 3 mld. euro anual.

Vezi si

Grindeanu: Tarom trebuie să intre în reorganizare economică

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat miercuri, că TAROM va primi până la finele lunii …

One comment

  1. Nu sunt animale pentru că prețul de achiziție era de mizerie