Peste 180 de elevi au participat sâmbătă la cea de-a X-a ediție a proiectului Biodiversity, de la Colegiul “Alexandru cel Bun” din Gura Humorului
Pe lângă elevii din județul nostru, la eveniment au participat și elevi din Neamț, Iași și Teleorman
Colegiul “Alexandru cel Bun” din Gura Humorului a găzduit zilele trecute cea de-a X-a ediție a proiectului Biodiversity, concurs județean cu premii, având ca temă ecologia și protecția mediului.
“La concurs au participat aproximativ 180 elevi de la școli și licee din județ, după cum urmează: Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară, Liceul cu Program Sportiv, Colegiul de Informatică “Spiru Haret”, Liceul Tehnologic nr. 1 din Câmpulung Moldovenesc, Colegiul Tehnic “Samuil Isopescu” și Colegiul Economic Dimitrie “Cantemir Suceava”, Colegiul “Alexandru cel Bun” Gura Humorului, Scoala Gimnazială Bosanci, Liceul Tehnologic “Mihai Eminescu” Dumbrăveni, Scoala Gimnazială “Ioan Ciurea” Fălticeni, Scoala Gimnazială „Dimitrie Păcurariu” Scheia, Scoala Gimnazială “Cristofor Simionescu” Plopeni, Scoala Gimnazială “Ion Creangă” Suceava, Scoala Gimnazială Nr. 10 Suceava, precum și școli din alte județe reprezentate de elevi și profesori coordonatori, în calitate de invitați. Este vorba despre Colegiul Tehnic “Ion Creangă” Târgu Neamț, Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Iași și Scoala Gimnazială “Stefan cel Mare” Alexandria, județul Teleorman”, a declarat profesorul coordonator Monica Huțan.
Ca noutate, în acest an, activitatea a avut și o secțiune dedicată juniorilor, adică elevilor de gimnaziu, care a reunit un număr de 84 de elevi.
“Proiectul și-a propus ca participanții să identifice cauzele diverselor probleme de mediu, să găsească soluții adecvate în vederea abordării de către aceștia a unei atitudini responsabile în momentul în care desfășoară activități outdoor și indoor. Conectarea elevilor la aspecte ce vizează probleme de mediu, dezvoltarea competențelor de comunicare în limba engleză, cultivarea spiritului de colaborare, competiție și fair-play, încurajarea unei abordări interdisciplinare a unei problematici actuale și încurajarea afirmării inteligențelor multiple ale elevilor sunt doar câteva dintre obiectivele urmărite de coordonatorii proiectului”, a completat profesorul Monica Huțan. (Cristina RUSTI)